Aktuellt om årsfaktura och autogiro

På grund av problem med ekonomisystemet kan vi inte skicka årsfakturor eller dra autogirobetalningar. Januaris debitering blir i slutet av februari, med en dubbeldebitering.

Just nu upplever vi tekniska problem på grund av en störning hos vår leverantör. Detta påverkar vår förmåga att genomföra autogirodragningar och skicka ut årsfakturor, särskilt för dem med Frisktandvårdsavtal.

För dig med årsfaktura till Frisktandvård

Den kommer att skickas ut i februari, så snart vårt ekonomisystem är åter i drift.

För dig med autogiro till Frisktandvård

För januari blir det en tillfällig dubbeldebitering i slutet av februari.

Region Uppsala arbetar intensivt med att lösa detta tekniska problem och ber om ursäkt för de eventuella besvär det medför.

Om du har ytterligare frågor eller behöver assistans, är du välkommen att kontakta vår Frisktandvårdssupport på frisktandvard@regionuppsala.se

Tack för ditt tålamod och förståelse.

Kontakt

Frisktandvården

Telefontider: Mån - Fre 8.15-15