Den här webbplatsen använder cookies, som samlar information om hur du interagerar med sidan. I kombination med de uppgifter du uppger, skapar vi en profil så att vi ska kunna visa relevant innehåll just för dig. Genom att acceptera tillåter du att vi samlar och behandlar dina personuppgifter enligt beskrivningen.
Bugg i 1177:s tjänst Stöd och behandling
Start
2021-10-28 15:00
Beräknas klar
Slut
2021-11-05 18:00
För en del invånare försvinner svaren i formulär efter att text sparas. Inera arbetar med att lösa felet under vecka 44. Under tiden kan en work-around vara att be invånare spara formuläret regelbundet under tiden de arbetar med sitt moment. Viktigt att det inte går mer än 30 minuter mellan sparningarna.
Inera uppmanar att alla som upplever detta problem att skicka in felanmälan. Skicka felanmälan via Invånartjänster för e-hälsa på 1177etjanster@regionuppsala.se
Bra om följande uppgifter finns med som underlag
- hur har invånaren fyllt i textarean, har invånaren aktivt skrivit i formuläret precis innan hen trycker på spara?
- så exakt tidpunkt som möjligt (tidpunkt för när invånaren försökt spara)
- webbläsare och version
- om det är telefon eller dator
- momentnamn och versionsnummer samt var i momentet felet uppstår
- skärmdump av eventuellt felmeddelande som visar hela skärmen (kan vara en blank sida)