Nyhetsbrev från FoU Socialtjänst

Välkommen att läsa eller börja prenumerera på vårt nyhetsbrev som ger samlad information om aktuella aktiviteter, utbildningar och publikationer från FoU Socialtjänst.

Nyhetsbrevet ges ut per e-post ungefär en gång i månaden. Fokus i innehållet ligger på FoU Socialtjänsts verksamhet och de olika former av kunskapsstöd som vi erbjuder till medarbetare hos länets socialtjänster och angränsande hälso- och sjukvård. Det kostar inget att prenumerera.

Prenumerera

Registrera din e-postadress genom länken nedan och tipsa gärna en kollega!

Läs det senaste nyhetsbrevet

Brevet öppnas i ett nytt fönster eller en ny flik i din webbläsare.

Personuppgifter

Vi lagrar din e-postadress i ett säkert system och använder den inte till något annat än att skicka dig nyhetsbrevet. Du kan när som helst avsluta din prenumeration via länken "Avregistrera" i utskicket eller genom att kontakta oss. Personuppgiftsansvarig är Region Uppsala, för mer information se Region Uppsalas personuppgiftsbehandling.

Annie Palmgren