Återlämning av utrustning

2023-01-10

I samband med att en ny mandatperiod inleds är det många förtroendevalda som avslutar sina uppdrag i Region Uppsala. Om du har lånat utrustning ska den lämnas tillbaka.

Exempel på saker som du kan ha hemma och som det är dags att lämna tillbaka:

• iPad
  • Laddare till iPad
  • Passerkort
  • Busskort/flexkort
  • Övrig utrustning t.ex. hörlurar

Allt du lämnar tillbaka måste vara märkt med namn, så att vi vet vem det är som lämnat in utrustningen. Om du har lånat en iPad som du ska lämna tillbaka måste du även ange din pinkod och ha loggat ut från Apple-ID. Du får hjälp av it med detta om du behöver.

Återlämning sker till receptionen på Regionens hus, Storgatan 27 i Uppsala. Receptionen har öppet vardagar klockan 7.30–17. Dag före röd dag stänger receptionen klockan 13. Om du behöver hjälp av it finns de på regionens hus vardagar klockan 8-16, säg till i receptionen att du är förtroendevald och behöver träffa it.

Om du har frågor om återlämning av utrustning kan du kontakta nämndkansliet via region.uppsala@regionuppsala.se