Musikalläger för unga i Knivsta

Gillar du att sjunga? Vill du spela teater? Älskar du att dansa? Välkommen till musikalkollo i Knivsta!

Kom och upplev en vecka fylld av musik, sång och dans. Tillsammans med två fantastiska kulturskolepedagoger; Maria Lindberg Kransmo och Hasse Braskered kommer du att vara med och skapa en musikal.  Måndag till torsdag är fullspäckade med workshops där vi finjusterar våra sånger, repeterar manus och slipar på dansstegen. På fredagen är det dags för den stora showen där vi stolt visar upp vårt arbete på scenen.

Lägret arrangeras i ett samarbete mellan Knivsta kulturskola och Region Uppsala.

Tid och plats

8–12 juli klockan 9.30 - 15.30 i Kupolens aula på Kulturskolan, Södervägen 20 B, Knivsta.

Vem kan anmäla sig?

Lägret riktar sig till dig som är 11–13 år och som bor i Knivsta eller någon annan kommun i Uppsala län.

Lägret är kostnadsfritt.

Praktisk information

Vi bjuder på fika och lättare lunch. Tips! Unga under 18 år åker gratis med UL-bussar i sommar, läs mer på www.UL.se

Anmälan

Anmäl dig genom att skicka ett e-postmeddelande till maria.lindberg.kransmo@knivsta.se.

Ange namn, ålder, kontaktuppgifter, om det finns särskilda matpreferenser och om det är något annat vi behöver veta.

Om du anmält dig men inte dyker upp på kollot tillkommer en kostnad på 300 kronor (undantag gäller för sjukdom).

Karin Sundequist

Vik. verksamhetsutvecklare barn och unga