Ny läsapp lanseras

2023-02-06

På torsdag den 16 februari lanserar Region Uppsalas en ny läsapp för dig som är förtroendevald, eMeetings Prepare (First Agenda). eMeeting Prepare ersätter då dagens eMeetings som kommer att sluta fungera.

Under slutet av vecka 7 vecka kommer eMeetings Prepare (First Agenda) att finnas på din iPad. Vänligen se till att du är inloggad på företagsportalen innan dess. Ser du inte läsappen på din hemskärm den 16 februari kontakta it-support@regionuppsala.se

Din nämndsekreterare kommer att skicka manualen till dig på mejl senast vecka 7 och den kommer även att gå att hämta här på Samverkanswebben tillsammans med ytterligare information.

Om du är kallad till ett sammanträde kring den 16 februari och har fått ut handlingar i eMeetings så kommer du komma åt dessa handlingar fram tills att sammanträdet har varit.

Läs mer på sidan Sammanträde i Region Uppsala

Nämndsekreterarna: region.uppsala@regionuppsala.se